به گزارش ميراث آريا(CHTN)، \" افخمي\" عضو هيأت علمي دانشگاه علامه طباطبايي در همايش نقش رسانه‌ها در توسعه گردشگري با ارايه‌ آماري درباره‌ ميزان سرمايه‌گذاري کشورهاي مختلف در صنعت گردشگري و کسب درآمد از اين حوزه، گفت: اين آمارها نشان مي‌دهند که صرف هزينه‌ها هميشه به موفقيت برابر و يکسان تمامي کشورها در صنعت گردشگري منجر نمي‌شود.

وي اضافه کرد: کتابخانه، موزه، گردشگري، هنر، ورزش و دانشگاه ازجمله رسانه‌هايي هستند که مي‌توان به تأثير‌گذاري آنها در حوزه‌ فرهنگ توجه ويژه نشان داد.

افخمي با بيان اينکه بايد به گردشگري به‌عنوان يک رسانه نگاه شود، بيان کرد: آموزش، ترغيب، تهييج و ترويج ديده‌باني و نظارت بر محيط و هويت‌سازي از کارکردهاي اصلي يک رسانه محسوب مي‌شوند.

M /102


انتهای پیام/

کد خبر 1386051010